Fanpage Citimobile liderem w rankingu Socialbakers

Dziś jest: Wtorek, 20 sierpnia 2019, Imieniny: Sabiny, Stefana
Słownik finansowy

Wybierz pierwszą literę hasła:

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

Sonda

Czy odczuwasz skutki kryzysu?

Tak

Nie

Nie mam zdania

Banki

2012-04-27

Fanpage Citimobile liderem w rankingu Socialbakers

Fanpage CitiMobile na portalu Facebook znalazł się na pierwszym miejscu
w rankingu stworzonym przez Socialbakers w kategorii response rate. Oznacza to, że jego twórcy najczęściej spośród uwzględnionych w badaniu profili, odpowiadają na posty użytkowników.
Fanpage CitiMobile stworzony został dla osób nowoczesnych, lubiących nowinki z zakresu technologii mobilnych. Są to użytkownicy żywo zainteresowani tą tematyką; specjalnie dla nich wynajdujemy najciekawsze informacje z obszaru nowych technologii, gadżetów, hardware i software. Staramy się także rzetelnie i szybko odpowiadać na wszystkie ich pytania. Ponadto produkty i usługi komunikujemy w sposób przyjazny, mówi Małgorzata Nowak – Piszlewicz z   Biura Marketingu i Akwizycji Internetowej. Pierwsze miejsce w rankingu Socialbakers w kategorii response rate, to dla nas bardzo duże wyróżnienie, a jednocześnie dowód na to, że dbamy o naszych użytkowników. To potwierdzają wciąż rosnące statystyki - obecnie fanpage CitiMobile posiada już ponad 38 tys. fanów.

Profil CitiMobile powstał w kwietniu 2010 i początkowo zawierał treści wysoko specjalistyczne. Wkrótce jednak poszerzono komunikację o treści lifestyle’owe, rozpoczęto współpracę z podróżnikiem Jarkiem Sępkiem, który w przyjazny sposób pokazywał jak używać bankowości mobilnej w codziennym życiu. To spowodowało, że liczba użytkowników zdecydowanie wzrosła i dzisiaj liczy już ponad 38 tys.osób. CitiMobile może pochwalić się świetnymi statystykami, nie tylko, jeśli chodzi o samą liczbę fanów, ale także ich zaangażowanie (na poziomie 36 700 użytkowników zaangażowanie wynosiło około 2000 tys.).

Na profilu regularnie organizowane są konkursy i akcje powiązane z nowymi funkcjonalnościami bankowości mobilnej Citi np. Bump To Transfer, FotoKasa. Mają one za zadanie nie tylko zapoznać fanów z nowościami, ale także zapewnić im rozrywkę i rozwijać kreatywność. Stąd takie formy zabaw jak: quizy edukacyjne, nietypowe aplikacje etc. Obecnie fani profilu mają okazję skorzystać z aplikacji, stworzonej na potrzeby kampanii konta CitiDirect „Pozwól traktować się poważnie”. Użytkownik widzi komiksową scenkę z życia młodej osoby, a jego zadaniem jest dopisanie dowcipnej uwagi dorosłego w reakcji na informację, że używa ona konta CitiDirect. W konkursie wygrać można nagrody tygodniowe - MP4 i nagrodę główną - zasilenie konta kwotą 1000 pln.

Socialbakers to jeden z najbardziej cenionych serwisów analitycznych, zajmujących się statystykami serwisów społecznościowych. To najcześciej cytowane źródło, jesli chodzi o statystyki portalu Facebook, indeksuje dane z ponad 10 mln jego stron.

Więcej informacji o profilu CitiMobile
https://www.facebook.com/Rabatowcy#!/CitiMobilePL

» Odpowiedz

Opinie i komentarze (0)

Szukaj w serwisie:

Najnowsze firmy w bazie

emivio Ubezpieczenia Agent...

Ubezpieczenia dla Ciebie, Twoich Bliskich i Twojego Biznesu Dom, Mieszkanie, Samochód,...

CAPITAL PARTNER

CAPITAL PARTNER to firma doradcza posiadająca wieloletnie doświadczenie w obsłudze...

Newsletter

Jeżeli chcesz być informowany o nowościach w serwisie 7finanse.pl, dodaj swój e-mail:

Partnerzy serwisu:
2009 © Copyright by 7finanse.pl portal finansowy. Wszelkie prawa zastrzeżone.